szukam platnej bramki
Piotrek
2007-12-06 10:29:48 UTC
witam,

google mi jednoznacznie prawdy nie podalo :(

szukam platnej bramki, gdzie moglbym jako nadawca wpisac np nazwe firmy,
oraz wysylac sms do calej ksiazki adresowej uprzednio zdefiniowanej.

moze mi ktos polecic jakiegos providera ?

dzieki za podpowiedz.

Pozdrawiam
Piotrek
glang
2007-12-08 21:31:17 UTC
Post by Piotrek
szukam platnej bramki, gdzie moglbym jako nadawca wpisac np nazwe firmy,
oraz wysylac sms do calej ksiazki adresowej uprzednio zdefiniowanej.
moze mi ktos polecic jakiegos providera ?
to i ja się dołączam do pytania.
na razie najtaniej znalazłem za 9 gr ale ciągle szukam. czy można np jakoś
zaaplikować nr do karty PCMCIA SonyEricson GC89 sim np heyah i tak wysyłać?
pzdr
GL
Piotrek
2007-12-13 14:08:15 UTC
Post by glang
Post by Piotrek
[...]
Orange ma produkt o nazwie - o ile mnie pamięć nie myli - multibox gold.
W cenie miesiecznego abonamentu 6 plz masz 100 SMS do wszystkich sieci.

Wersja "lite" jest za darmo ale masz jedynie 30 darmowych SMS.

Nie do końca jest spełniony wymóg wątkotwórcy dotyczący wpisywania nazwy
firmy jako nadawcy ale już książki adresowej swobodnie możesz używać.

Piotrek
glang
2007-12-15 10:28:58 UTC
Post by Piotrek
Orange ma produkt o nazwie - o ile mnie pamięć nie myli - multibox gold.
W cenie miesiecznego abonamentu 6 plz masz 100 SMS do wszystkich sieci.
a widzisz a nwet korzystam z golda ale jak to zwykel bywa szukamy daleko jak
mamy pod nosem :)
fakt że nie ma nazwy ale jest za free :))
pzdr
GL
EdiNfx
2007-12-14 17:35:55 UTC
Post by Piotrek
[...]
Niewiem czy dobrze trafiłem ale spróbuj tego bo nie pamiętam jak program
działa ale to raczej będzie to.
http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&t=45&id=2306

Dołącz do nas już dziś i zacznij zarabiać z najlepszymi.
Twoja Konkurencja nie śpi... http://biznes.gu.ma/
Tom Zbieg
2008-01-11 17:44:45 UTC
Post by Piotrek
szukam platnej bramki, gdzie moglbym jako nadawca wpisac np nazwe firmy,
oraz wysylac sms do calej ksiazki adresowej uprzednio zdefiniowanej.
Wszystkie Twoje wymagania spełnia bramka:
http://tom.fotomaster.waw.pl/sms
- dowolne definiowanie pola nadawcy (napis lub numer)
- dostarczenie SMSa w 5 sekund do wielu sieci na świecie
- raport informujący o momencie dostarczenia SMSa
- wysylanie SMSów do wszystkich z książki telefonicznej
- wysyłanie SMSów z komórki, z dowolnym polem nadawcy
- cena adekwatna do możliwości ;)

Zapraszam :)

--
Tom Zbieg
http://tom.fotomaster.waw.pl/telsms
Wysyłaj SMSy z komórki z dowolnym polem nadawcy.
astro
2008-02-09 00:16:23 UTC
Post by Piotrek
szukam platnej bramki, gdzie moglbym jako nadawca wpisac np nazwe firmy,
oraz wysylac sms do calej ksiazki adresowej uprzednio zdefiniowanej.
www.smsmax.pl (chyba)
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info
Tomasz Chodnik
2008-02-19 13:05:23 UTC
http://www.smsdiscount.com/en/free.html

jakoś tak już jest ze jak coś polskie to drogie, nie działa i trzeba
czuwać, czy cię nie oszwabią na małym druczku w umowie. Ziobryzacja
dotyczy chyba nas wszystkich, nie tylko "polityków".
Marcin Zawadzki
2008-05-15 12:36:31 UTC
Częściowo płatna, częściowo darmowa jest bramka sms.orange.pl/max, wymaga
zalogowania, płacisz SMS-em Premium

TH
Grzegorz M
2008-08-06 06:34:52 UTC
Post by Tomasz Chodnik
[...]
osobiście polecam bramkę http://sms-api.pl/bramka_sms.php - na pewno można
wysyłać bulk sms, ale może prywatnie też się da załozyć konto