[szukam] SMS o określonym czasie z PC via GSM
Robert
2008-12-15 16:20:56 UTC
Witam Grupowiczów,

poszukuję programu (obojętnie jaka licencja, może być płatny) działającego
pod Windowsem, który wyśle mi SMS za pośrednictwem telefonu podłączonego do
PC o konkretnie zadanym czasie. Innymi słowy poszukuję takiego SMS
schedulera. Przeszukałem wiele stron i jedyne na co się natknąłem, to
program na sam telefon pod symbiana. A mi nie o to chodzi.
Szukam czegoś na podobnieństwo Nokia PC Suite tylko, żeby można było ustawić
czas wysyłania wiadomości.

Względnie szukam osoby, która będzie coś takiego w stanie za rozsądne
pieniądze zrobić. Posiadam moduły wysyłania SMS w VB, C i Javie, wszystko
rozbija się o czas wysłania SMS.

Pozdrawiam serdecznie!
Wesołych Świąt,

Robert
***@o2.pl
Formika
2008-12-19 21:13:20 UTC
Post by Robert
[...]
A dlaczego "z pc?" czy chodzi o to zeby to byl twoj konkretny numer?
A jaka masz szanse ze ten windows, dotrwa w dzialaniu do czasu wyslania
tego sms-a? Czy to ma wyslac jakis raport z dzialania tego PC?
Piotrek
2008-12-27 22:26:17 UTC
Post by Robert
Względnie szukam osoby, która będzie coś takiego w stanie za rozsądne
pieniądze zrobić. Posiadam moduły wysyłania SMS w VB, C i Javie, wszystko
rozbija się o czas wysłania SMS.
Czy nie możesz użyć komendy AT do wywołania Twojego programu
wysyłającego SMS-y?

Piotrek
Sebastian Florek
2009-01-02 23:23:46 UTC
Post by Robert
[...]
(...)

Wybacz, ze tak pozno.
Nie znam darmowych rozwiazan, ale Wapster ma usluge wysylania smsow o
konkretnej godzinie. Jest opcja zalozenia konta dla firm, masowego
wysylania smsow, natomiast nie ma API zadnego. Ale dla chcacego nic trudnego,
mozna to obejsc. Pytania, watpliwosci? Pisz na maila.